Hír - Védésre került Hosszúréti-patakkal foglalkozó mester diploma

Augusztus 5-én Nürtingenben védtem meg a mesterdiplomám, "Identitás és érdek központok a Hosszúréti-patak mentén és azok revitalizációs projektbe való integrálási lehetőségei" címmel (eredeti cím: "Centers of identity and interest along the Hosszúréti creek and their integration into a future revitalization project").


a prezentáció nyitólapja


A védés jól sikerült, így diplomamunkám kiváló eredményt ért el. A vita izgalmas beszélgetést indított, és professzoraim különösen kiemelték a patakkal kapcsolatos emlékek gyűjtéséről és ábrázolásáról szóló munkarészt.

a patak szerepének generációk közötti változása
A diploma előbb vagy utóbb elérhető lesz az iskola online szerverén angolul, a prezentációt pedig, fordítás után, elérhetővé teszem a blogon. És, hogy a munka valóban értelmet nyerjen, a dolgozatot eljuttatom a vízgyűjtő területi településeknek és azoknak a civil szervezeteknek, melyekkel felvettem a kapcsolatot, valamint két konferencia is kilátásban van a jövőben (Temesváron és Budapesten).

Ezúton szeretném mindenkinek még egyszer megköszönni a támogatást és segítséget, amit a beszélgetések során kaptam!

Megjegyzések

  1. Válaszok
    1. Köszönöm Réka! Végre túl vagyok a nagy hajrán, pihenésképpen pedig a dolgozatot népszerűsítem!

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Esettanulmány - Veszprémi-Séd patak revitalizációs projektje

Esettanulmány – Rákos-patak

Interjú Koós Kolossal I.